Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
#SZCZEPIMYSIĘ - Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
Akapit nr 1 - brak tytułu
#SZCZEPIMYSIĘ
Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
Osoby, które zaszczepiły się pierwszą dawką szczepionki Pfajzer w Mobilnym Punkcie Szczepień na terenie MOKu (30.07.2021.) informujemy, że termin drugiej dawki będzie w dniu 20 sierpnia 2021 r. (piątek) od godziny od 1100 w Miejskim Ośrodku Kultury w Łęknicy.
Będzie jeszcze możliwość zaszczepienia się jednodawkową szczepionką Johnson & Johnson.
Zapisy na szczepienia pod numerem telefonu: 683624700 lub 683624722 do dnia 19 sierpnia do godziny 1400
Zapraszamy do skorzystania. Ilość szczepionek ograniczona.
Więcej informacji na temat szczepień można znaleźć na stronie internetowej: www.gov.pl/szczepimysie
Pobierz dane XML #SZCZEPIMYSIĘ - Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY Drukuj informację #SZCZEPIMYSIĘ - Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-04 08:33:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-04 08:33:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2583 raz(y) |
Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
#SZCZEPIMYSIĘ
Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
Osoby, które nie zdążyły się jeszcze zaszczepić zachęcamy do skorzystania z Mobilnego Punktu Szczepień, który będzie w Łęknicy w dniu 30 lipca 2021 r. (piątek) w godzinach od 1100 do 1500 w Miejskim Ośrodku Kultury w Łęknicy (OKSiR).
Będzie możliwość zaszczepienia się jednodawkową szczepionką Johnson & Johnson lub dwudawkową szczepionką Pfajzer. Jeżeli są osoby, które nie mogą dotrzeć na szczepienie istnieje możliwość zaszczepienia w domu pacjenta.
Zapisy na szczepienia pod numerem telefonu: 683624717 lub 683624722 do dnia 21 lipca do godziny 1400
Osoby chętne do zaszczepienia się dwudawkową szczepionką Pfajzer mogą drugą dawkę przyjąć w dowolnym punkcie szczepień. W przypadku dużego zainteresowania tym szczepieniem Mobilny Punkt może ponownie do nas przyjechać po 21 dniach, aby podać drugą dawkę.
Zapraszamy do skorzystania. Ilość szczepionek ograniczona.
Więcej informacji na temat szczepień można znaleźć na stronie internetowej: www.gov.pl/szczepimysie
Plakat dlaczego warto się szczepić
Pobierz dane XML Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY Drukuj informację Mobilny Punkt Szczepień w ŁĘKNICY
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-16 14:37:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-16 14:38:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-16 14:38:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3480 raz(y) |
Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego
OGŁOSZENIE W SPRAWIE USUNIĘCIA DRZEWA (ZŁOMU)
RGN.6131.11.2021
09.07.2021
Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego z gatunki topola osika w zamian za usunięcie drzewa -złomu. Przedmiotowe drzewo zlokalizowane jest na działce nr 15/9 w obrębie 0001 Łęknica i stanowi złom.
Usunięcie drzewa - złomu, załadunek, rozładunek i transport drewna odbywa się na koszt nabywcy.
Szczegółowe informacje na w/w temat można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Łęknicy w Referacie Nieruchomości lub telefonicznie
68 362 47 08.
68 362 47 08.
Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych wniosków. O nabyciu drewna decyduje kolejność wpływu wniosków.
Pobierz dane XML Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego Drukuj informację Gmina Łęknica informuje o możliwości nabycia drewna opałowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-09 14:41:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-09 14:41:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2750 raz(y) |
"Dobry Start" z ZUS, pomoc w zakładaniu profili PUE ZUS - spotkanie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Od 1 lipca 2021r. wniosek o świadczenie Dobry Start 300+ dla ucznia możesz złożyć tylko elektronicznie:
- na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl
- przez bankowośc elektroniczną
- na portalu empatia.mpips.gov.pl
Jeśli nie masz profilu PUE, przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go dla Ciebie
Zapraszamy: termin 21 lipca 2021r.
miejsce Urząd Miejski w Łęknicy, ul. Żurawska 1, sala posiedzeń urzędu (parter)
godz. 9.00 - 12.00
Profile PUE ZUS możesz założyć również samodzielnie
Jak to zrobić: sprawdź www.zus.pl lub zadzwoń 22 560 16 00
Wnioski o świadczenie Dobry start będzie rozpatrywał ZUS
21 lipca będzie można również:
- założyć profil zaufany
- potwierdzić profil zaufany
- złożyć wniosek na 300+
- załatwić sprawy związane z bonem turystycznym
WAŻNE:
Przygotuj odpowiednie dane oraz dokumenty do złożenia wniosku o świadczenie:
- dane dzieci, na które wnioskujesz o świadczenie dobry start (w tym PESELE),
- informacje o szkołach, do których uczęszczają dzieci,
- orzeczenie powiterdzające niepełnosprawność,
- numer rachunku bankowego,
- dowód osobisty,
- jeśli nie posiadasz Platformy usług elektronicznych ZUS również adres email
Akapit nr 2 - brak tytułu
"Dobry Start" z ZUS
Od nowego roku szkolonego 300 zł w ramach programu "Dobry Start” będzie przyznawał
i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych
i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych
W ramach programu rodzice - bez względu na dochody - mogą otrzymać jednorazowo
300 zł na zakup podręczników, zeszytów, sprzętów oraz wszelkiego wyposażenia niezbędnego do nauki w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych. Wsparcie przysługuje na dzieci do 20. roku życia lub 24 lat, jeśli posiadają orzeczenie o niepełnosprawności.
300 zł na zakup podręczników, zeszytów, sprzętów oraz wszelkiego wyposażenia niezbędnego do nauki w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych. Wsparcie przysługuje na dzieci do 20. roku życia lub 24 lat, jeśli posiadają orzeczenie o niepełnosprawności.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r., wyłącznie elektronicznie – za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, portalu Emp@tia lub przez serwisy internetowe niektórych banków. Również zawiadomienia dotyczące świadczeń „300 plus” będą przekazywane w formie elektronicznej. Samo świadczenie zostanie wypłacone wyłącznie na rachunek bankowy.
Na Platformie Usług Elektronicznych ZUS udostępnił specjalny kreator wniosków
o świadczenia z programu „Dobry Start”. Pomoże on uniknąć błędów przy staraniu się
o wsparcie. Pracownicy ZUS we wszystkich placówkach będą pomagali w założeniu profilu na PUE i poprawnym wypełnieniu wniosku o świadczenie „300 plus”. Dodatkowo
w wybranych placówkach Poczty Polskiej, KRUS, urzędach i instytucjach będzie można uzyskać pomoc w elektronicznym złożeniu wniosku w ramach programu „Dobry Start”. Zainteresowanym pomagać będą pracownicy ZUS.
o świadczenia z programu „Dobry Start”. Pomoże on uniknąć błędów przy staraniu się
o wsparcie. Pracownicy ZUS we wszystkich placówkach będą pomagali w założeniu profilu na PUE i poprawnym wypełnieniu wniosku o świadczenie „300 plus”. Dodatkowo
w wybranych placówkach Poczty Polskiej, KRUS, urzędach i instytucjach będzie można uzyskać pomoc w elektronicznym złożeniu wniosku w ramach programu „Dobry Start”. Zainteresowanym pomagać będą pracownicy ZUS.
Pobierz dane XML "Dobry Start" z ZUS, pomoc w zakładaniu profili PUE ZUS - spotkanie Drukuj informację "Dobry Start" z ZUS, pomoc w zakładaniu profili PUE ZUS - spotkanie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-02 15:14:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-02 15:14:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-08 10:36:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3078 raz(y) |
Kampania promocyjna #szczepmySię
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na prośbę Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ prezentujemy krótki filmik dotyczący Apelu pod hasłem „ Nie ma mutacji bez replikacji. Nie replikuj” celem poddania pod rozwagę wszystkim tym, którzy uważają, że pandemia jest już za nami.
Wypowiedź Pani prof. Marii Gańczak autorytetu w dziedzinie chorób zakaźnych, jest kluczowa i idealnie nawiązuje do sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
Pobierz dane XML Kampania promocyjna #szczepmySię Drukuj informację Kampania promocyjna #szczepmySię
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina Andrus |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-29 09:43:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sabina Kacprzak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-29 09:44:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sabina Kacprzak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2662 raz(y) |
Informacja Burmistrza
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informujemy, że w zamian za święto przypadające w dniu
1 maja 2021r. ustala się dodatkowy dzień wolny od pracy w dniu 4 czerwca 2021r. (piątek).
W związku z powyższym 4 czerwca br. Urząd Miejski w Łęknicy będzie nieczynny.
W sprawach niecierpiących zwłoki dotyczących USC (zgłaszanie zgonów) prosimy o kontakt telefoniczny w dniu 4 czerwca 2021r. pod nr telefonu 68 36 24 719.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-31 14:58:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-31 14:59:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2430 raz(y) |
Raport o stanie gminy Łęknica za 2020r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Debata nad raportem o stanie gminy Łęknica za 2020r.
Na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Łęknicy, t.j. 28 maja 2021 roku, odbędzie się debata nad Raportem Burmistrza o stanie gminy Łęknica za 2020 rok, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2020, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy.
W debacie nad przedstawionym Raportem oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Łęknicy. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Łęknicy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łęknicy, pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie (wzór zgłoszenia w załączeniu).
Wobec tego, że sesja odbędzie się w trybie zdalnym, informujemy o następujących możliwościach udziału w debacie (po pisemnym zgłoszeniu):
- online poprzez podanie adresu email, na który zostanie udostępniony odsyłacz do sesji zdalnej wraz z informacjami technicznymi,
- w przypadku braku możliwości technicznych (nie posiadanie smartfona lub laptopa), możliwy jest dostęp poprzez linię telefoniczną - zostanie podany numer telefonu, na który można zadzwonić podczas trwania sesji,
- stawienie się osobiście w Urzędzie Miejskim w dniu sesji, gdzie udostępnione zostanie stanowisko – w zachowanym rygorze sanitarnym.
Zgłoszenia mieszkańców Łęknicy do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 27 maja 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Łęknicy, ul. Żurawska 1,
w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00, na I piętrze, w pokoju numer 104 – Biuro Rady Miejskiej w Łęknicy, tel. 68 36 24 723.
w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00, na I piętrze, w pokoju numer 104 – Biuro Rady Miejskiej w Łęknicy, tel. 68 36 24 723.
Załączniki
Pobierz dane XML Raport o stanie gminy Łęknica za 2020r. Drukuj informację Raport o stanie gminy Łęknica za 2020r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-14 08:30:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-14 08:34:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4275 raz(y) |
Informacja dla przedsiębiorców korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu sprzedaży dotycząca zwolnienia z opłaty
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z Uchwałą Nr XXVII.167.2021 Rady Miejskiej w Łęknicy z dnia 26 marca 2021r. w sprawie zwolnienia i zwrotu części opłaty pobranej od przedsiębiorców za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży na terenie gminy Łęknica za rok 2021, przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż alkoholu w placówkach gastronomicznych zostali zwolnieni z opłaty II raty płatnej do 31 maja 2021r.
W związku z powyższym, prosimy nie dokonywać żadnych wpłat z tego tytułu.
Przedsiębiorcy, którzy wnieśli opłatę za rok 2021 jednorazowo do dnia 31 stycznia br. - otrzymają zwrot II raty wniesionej opłaty. Warunkiem uzyskania zwrotu wpłaconej opłaty jest złożenie do Burmistrza Łęknicy wniosku w terminie do 31 maja 2021r.
W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny 683624723.
Jednocześnie przypominamy, że termin opłaty III raty upływa 30 września 2021r.
W przypadku zmian w tym zakresie informacje będziemy zamieszczać na stronie internetowej.
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja dla przedsiębiorców korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu sprzedaży dotycząca zwolnienia z opłaty Drukuj informację Informacja dla przedsiębiorców korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu sprzedaży dotycząca zwolnienia z opłaty
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marlena |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-05 11:23:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-05 12:05:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5043 raz(y) |
Kasa UM przerwa w pracy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kasa UM będzie zamknięta od 31.12.20 do 8.01.21 z uwagi na prace związane z otwarciem nowego roku oraz generowaniem wymiarów na rok 2021.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łęknica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Sztrajbel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-30 14:48:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dawid Śliwiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-30 14:48:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dawid Śliwiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: Informacja jeszcze nie była zmieniana |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4757 raz(y) |