ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęknicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

USC - Urząd Stanu Cywilnego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sprostowanie aktu stanu cywilnego

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 23:57:08 przez Zasilenie Danymi

Karta informacyjna

Nazwa usługi : Sprostowanie aktu stanu cywilnego
 
Podstawa prawna : Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 709).
 
Miejsce załatwienia sprawy :  Urząd Miejski w Łęknicy I piętro, pok. nr 105  Kierownik USC Telefon 68 3624719, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
 
Sposób załatwienia sprawy : Dokonanie sprostowania aktu w formie czynności materialno-technicznej.
 
Wymagane dokumenty :
  • dowód osobisty (do wglądu)osoby wnioskującej,
  • wniosek o sprostowanie aktu,
  • informacja o akcie stanu cywilnego, na podstawie którego nastąpi sprostowanie,
  • dowód  zapłaty należnej opłaty skarbowej.
 
Opłaty : Opłata skarbowa  w wysokości 39 zł, którą należy uiścić gotówką w kasie Urzędu Miejskiego lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego nr 59 1020 5460 0000 5002 0058  2130 .
 
Czas załatwiania :  Do 3 dni od dnia złożenia wniosku.
 
Inne informacje istotne dla interesantów : Sprostowania aktu stanu cywilnego dokonuje się z urzędu, na wniosek osoby, której ten akt dotyczy, lub jej przedstawiciela ustawowego, na wniosek osoby mającej w tym interes prawny lub prokuratora.
Kierownik urzędu stanu cywilnego, dokonując sprostowania, wydaje wnioskodawcy odpis zupełny sprostowanego aktu stanu cywilnego.
 
Informacje o trybie odwoławczym: Od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem Kierownika USC.
 
Druki do pobrania : Brak.
 
Opracował/a:
Danuta Pietrzak
Sprawdziła:
Marzena Brzezińska
Zatwierdził:
Piotr Kuliniak
Data aktualizacji:
14.10.2021r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łęknica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dawid Śliwiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Pietrzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-15 23:56:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dawid Śliwiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-15 23:57:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dawid Śliwiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-22 12:45:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3502 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony